söndag 11 september 2011

Helgen

Helgen har varit riktigt bra. Igår , lördag var vi till grannstaden på mat samt passade på att bowla. Jag avgick med segern....
Vi passade oxå på att köra runt i området som var föremål för bostadsmässan i sommar (dit vi aldrig hann)..Ja vad skall man säga. Varför bor man vid havet utan att ha en båt ankrad vid bryggan?? Övergick både mitt och makens förstånd.
Vi gick oxå och tittade på segelbåtar i närheten av området och som vanligt blir jag alldeles till mig vid åsynen av segelbåtar. Jag bara måste få en!!!
Så här annars har den soliga och varma helgen bestått av utearbete. Vi har förbättrat gräsmattan och grävt damm. Samt planterat nya perenner och buskar. Allt detta känns även i mina muskler.
Imorgon börjar jag mitt nya jobb. Ännu en ny tandläkare att lära känna. Men jag är inte så orolig. Allt verkar vara under kontroll där.
En liten mellanrapport som var tänkt att innehålla bilder men dom är i telefonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar