torsdag 10 januari 2013

Nytt försök..igen..

  • Eftersom vår laptop kraschade för snart ett år sen så blir det inget av bloggandet. Men..nu efter att teknikens värld även hunnit till oss så skall jag försöka mig på att blogga från min ipad. Det återstår att se om det lyckas..
  • Detta blir nu alltså ett försök att överhuvudtaget få nåt att synas på bloggen. Sen hösten 2011 har jag stickat eller virkat konstant..känns det som. Jag som älskar att påta på i trädgården hade inte ens ro med det förra sommaren. Jag bara stickar. Snabbt räknat så har jag stickat minst 10 tröjor , 30 strumpor , 3 filtar , mössor , vantar och disktrasor. Numera köper jag inga trasor utan slänger i tvättmaskinen och ändrar färg efter humör eller årstid.

 

Här är två av filtarna...

En av tröjorna..som ligger lite fel i inlägget. Kanske jag lär mig att svänga på dom...

 

Ovan är bild på pågående tröjor.

Nu återstår att försöka publicera. Önska mig lycka till!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar