söndag 15 januari 2012

Kaffe-kaka

Fick in 2 bilder till under mina älsklingar..Några kvar under den kategorin då..
Mina föräldrar kom hit på kvällskaffe. Wilma stod för kakan.



                                                                  Det blev en spetskaka!

Imorgon är det vardag igen och jobbet kallar. Sen blir det som vanligt 2 körövningar (fast ingen styrelse så dagen är inte heelt fullbokad). På fredag fyller Otto  7 år (hur i hela världen är det möjligt?) och släkten kommer på kalas. Kompiskalas skall det oxå bli men när vet jag inte. Måste börja ta tag i det oxå.


Ha en bra vecka. Kanske syns vi lite oftare här på bloggen framöver...




2 kommentarer:

  1. Så roligt att du är tillbaka! Har själv funderat hur jag skall göra med bloggen, fortsätta eller sluta..Allt är sig så likt här hos oss hela tiden, och har absolut inte råd att fixa nytt, eller tid att möblera om, och är inte alls pysslande av mig, så ämnen att skriva om börjar ta slut!
    Ja du, vart tar åren vägen!? Fast jag är glad att ha en 7-åring i huset nu, då 6-åringens trots var ganska utmattande emellanåt ;), så man får hoppas att det lugnar ner sig så småningom! Många Grattisar till Otto!!!
    Ha en bra ny vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du..vet inte hur långvarigt bloggande blir men fick upp lite fart igen då Wilma skaffade sig en blogg. Jag tror inte att jag kommer att visa så mkt bilder hemifrån..Är dålig på heminredning och har stökigt jämnt;)
      Ha en bra vecka ni oxå. otto skall nog ha kalas nångång då jag får det in i schemat...

      Radera