måndag 11 maj 2015

O du sköna vår

Underbar tid ute nu. 
Jag är riktigt trädgårdspeppad o skall göra ny köksträdgård nu i vår.

För 1 vecka sen var jag o två av barnen tillsammans med mina syskon o deras familjer på utflykt till Lostenen.
Finlands största flyttblock lärde vi oss visst i skolan.


Detta fina kort tog min son o la upp på sin instagram. Men vad Leila gör där vet jag inte😂
Alldeles tillräckligt högt för att mina ben skulke skaka i alla fall...


I fredags hade yngsta dottern seriematch premiär. I ett regnigt o kall Ylivieska. Hua!


Själv for jag på lördagen ner tillhuvudstaden med detta glada gäng -Mrs bighill singers. 
På kvällen hade vi en svettig gospelkonsert i andreaskyrkan.


Och på själva morsdagen sjöng vi i missionskyrkan i Borgå. 


Alltid på vårarna lämnar jag stickningen och börjar  virka. Även i år.
Ruta för ruta. Så småningom ett överkast till dubbelsängen 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar