fredag 21 februari 2014

På stickorna

Har inte stickat så mycket senaste veckan. Migrän 3 ggr på en vecka uppmuntrar inte direkt till det.
Men, Ottos tröja är så här långt. Kanske blrjar den få armar under dagens ishockeymatch mellan Finland och Sverige?
För jag skall nog sitta och sticka och bara lyssna. Alldeles för spännande att också se på bilden...


Förra helgen var vi i Piteå och höll gospelworkshop med vuxna och barn. Hade tänkt sticka i bilen på väg dit ( det tar ju ändå måånga timmar). Blev inte riktigt så. Jag hamnade att börja leta efter billiga flygbiljetter till Stockholm. Vår 9- åring ringde in till radion och var med i en schlagertävling. Han sjöng the Pudels -Night of passion och vann. Vilket betyder att han fick två biljetter till finalen av melodifestivalen. 😄
Lite hann jag sticka på sockorna med mönster från bloggen rät&avig. (Länk i min blogglista).



Å lite disktrasor... 
Ha en trevlig helg alla. Jag skall på vift med tjejkompisar ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar